Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Hrothgar | użytkownik

imię i nazwiskoJakub adresŁódź zarejestrowany29.10.2008 @18:36:50 ostatnio na stronie24.02.2017 @01:28:18

"Confusion will be my epitaph. As I crawl a cracked and broken path..."

Zdjęcie profilowe made by: http://iolkoiolko.digart.pl/

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty234 komentarze2717 posty na forum0

komputer / sprzęt
D40, D90, nikkor 18 - 55 (kit), nikkor 50 f/1.8, sigma 70 - 300, sigma 10-20 f/4-5.6 EX DC HSM,lampa nikon sb 400

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~PinkImagination    19.09.2009 @22:54:27
bo tak widziałam to zdjęcie i tak je wykonałam
dzięki, miłego wieczoru
~annan84    19.09.2009 @22:53:02
Cóż, dziękuję Ci za komentarz. Moja galeria nie jest tak wspaniała jak Twoja.
~IsashiLumoshi    19.09.2009 @22:36:18
~IsashiLumoshi    19.09.2009 @22:32:26
swietna galeria !!
~IsashiLumoshi    19.09.2009 @22:27:44
oo kur*a ! że tak powiem ..
(sorry)


kłaniam sie nisko ^^
~lacrete    19.09.2009 @22:16:36
nawiazalam tam do toola bo na http://www.digart.pl/zoom/4333740/index.html tym zdjeciu postacie sa takie trudne do opisania :P
dzieki za odwiedziny u mnie. dopiero zaczynam moja przygode z fotografia mam nadzieje ze bedzie choc w polowie tak udana jak Twoja
~lacrete    19.09.2009 @22:02:49
naprawde bardzo mi sie podobaja Twoje zdjecia architektury! sa wspaniale wiem ze masz juz wielu fanow ale pozwol ze Cie poobserwuje :P
pozdrawiam!
~widmowidmo    19.09.2009 @21:09:04
ze co:/
~emancypacja    19.09.2009 @21:08:37
Przepraszam, co to jest MZ? : D
~iolkoiolko    19.09.2009 @11:02:13
o o..myslałem ze mam Cie w obserwowanych
~iolkoiolko    19.09.2009 @11:01:11
no..chyba..nie wiem......pewnie, miło mi będzie
~grzes62nm    18.09.2009 @21:49:54
rozumiem... w "kupie" zawsze łatwiej....
super seria. gratulacje
~kasztan02    17.09.2009 @22:21:39
ja tam nie wiem co jest krzywo a jak jest prosto... dzięki
~2marcus    17.09.2009 @16:29:36
pozdrawiam Jakubie
~q3aki    16.09.2009 @21:37:38
cale szczescie! Bo juz sie balem, ogolnie nie lubie hdr'ow dlatego to zwracam honor
_______
I'm The Pain That You Feel Inside!

http://www.q3aki.deviantart.com
~grzes62nm    16.09.2009 @20:27:04
czasem przywieje w żagle takie magiczne "cóś"...
dzięki Jakub!
~2marcus    15.09.2009 @22:31:43
dziękuje za odwiedziny,spokojnej......
~2marcus    14.09.2009 @10:00:06
pozdrawiam
~JanBajkerski    14.09.2009 @00:48:11
Nie jestem z czepialskich , zauwarzyłem to postanowiłem zapytać.
_______
Humanae Libertas !
~AomoN    13.09.2009 @23:36:19
no i taka rada nie jest zła!!!
~bodoom    12.09.2009 @23:28:54
~2marcus    12.09.2009 @22:56:49
dziękuje i pozdrawiam
~herbatnikkk    12.09.2009 @19:08:15
a no to nie wiedziałem nic napewno teraz to sie za jakis czas zobaczymy pozdrawiam
~herbatnikkk    12.09.2009 @18:53:21
no a nie bedziecie u Rygla????

~bambooshek    11.09.2009 @22:05:51
Jest z Krakowa... Dobrze, że ktoś Go w końcu utulił...

Ps. Wiesz, że jesteś ode mnie mlodszy dokładnie o 8 dni?
Pozdrawiam Ciebie i Twoją Żonę
Poprzednia strona 1 ... 3 4 5 6 7 ... 20 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt